22-03-2024

Vacature Salarisadministrateur / HR adviseur (32-40 uur) – Den Haag

Voor ons accountantskantoor in Den Haag zijn wij op zoek naar een Salarisadministrateur / HR adviseur voor 32 – 40 uur per week. Ben je graag met cijfers bezig, communicatief vaardig, beschik je over HR-ervaring én ben je ook nog eens in het bezit van een PDL en VPS diploma? Dan zoeken we jou!

 

De functie

    • Samen met je collega’s verzorg je de salarisadministratie voor onze klanten uit diverse branches.
    • Je brengt HR-adviezen uit en stelt je arbeidsovereenkomsten op.
    • Je ondersteunt onze cliënten en helpt ze bij diverse vraagstukken op het gebied van personeelsmanagement. Dit kan ook bij de klanten op locatie.
    • Je hebt een proactieve rol in klantadvisering over optimale toepassing van de huidige wet- en regelgeving omtrent de salarisadministratie.
    • Je verzorgt de opgaven en communicatie met de pensioenfondsen en andere instanties.

 

Over jou

    • Je beschikt over het Praktijk Diploma Loonadministratie (PDL).
    • Je bent in het bezit van het diploma Vakopleiding Payroll Services (VPS) of nog studerend / bereid om dit te behalen.
    • Je hebt affiniteit met HR processen en kunt je kennis op het gebied van personeelsbeleid prima toepassen in de praktijk.
    • Ervaring met Nmbrs en Afas is een pré.
    • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met het voeren van loonadministraties voor accountantskantoren of vergelijkbare organisaties.
    • Je kan heel goed met deadlines werken.
    • Je bent accuraat en vindt het belangrijk kwaliteit te leveren.
    • Je haalt het maximale uit de ter beschikking staande IT- faciliteiten en je denkt actief mee in verdere automatisering en verbetering van de werkprocessen

 

Over ons

    • Al meer dan 30 jaar actief in de administratieve, financiële fiscale dienstverlening.
    • Een middelgroot accountantskantoor met een compleet dienstenpakket.
    • Een zeer gevarieerd klantenbestand: MKB breed, dienstverlenende sector, non-profit.
    • Gevestigd in de historische binnenstad van Den Haag in een schitterend Rijksmonument aan de Prinsessegracht.
    • Uitstekend bereikbaar met de auto (P-Malieveld) en het openbaar vervoer (CS op loopafstand en openbaar vervoer voor de deur).
    • MDM telt 28 gedreven medewerkers.
    • Een zeer fijne werkomgeving en een ongedwongen en prettige werksfeer.
    • Veel vrijheid en flexibiliteit, met ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling.
    • Wij organiseren (interne) cursussen voor collega’s en voor andere kantoren,
    • Uitstekende arbeidsvoorwaarden.
    • Het is leuk om bij ons te werken. (Gezamenlijke lunch, borrels, uitstapjes, aandacht voor verjaardagen, persoonlijke kerstpakketten)
    • Een goede balans tussen werk en privé én de mogelijkheid tot thuiswerken.

 

Software

We werken met de software van NMBRS. Bij klanten wordt gewerkt met de software van onder andere AFAS.

 

Meer informatie of solliciteren

Is je interesse gewekt? Neem dan contact op met Maurice de Man via maurice@mdmaccountants.nl of bel 070-312 36 26. We zien je motivatiebrief en CV graag tegemoet.

 

MDM Accountants en Belastingadviseurs

Samenwerken aan een stevig financieel fundament